- Úvod
- JAK NAKUPOVAT
Registrace a přihlášení
Před uskutečněním nákupu v našem e-shopu se můžete zaregistrovat. Toto provedete po kliknutí na „Nová registrace" v pravém horním rohu obrazovky. Po zaregistrování obdržíte vlastní přihlašovací údaje pro přihlašování do e-shopu.
Výběr zboží
Výrobky jsou rozděleny do několika skupin a podskupin. Tyto skupiny naleznete v levé části obrazovky. Po prokliku až na detail zvoleného výrobku, vyplňte požadované množství a stiskněte tlačítko „Koupit". Tímto vložíte vybrané zboží do košíku. Dále můžete pokračovat v nákupu výše popsaným způsobem, nebo můžete přejít do košíku a vybrané zboží objednat. Ikona košíku se nachází v pravé horní části obrazovky.
Druhá možnost je napsat šestimístné objednací číslo produktu, název nebo jeho část do okna pro vyhledávání a kliknout na „lupu". Zobrazí se dostupné výrobky odpovídající tomu, co jste zadali do vyhledávání. Po výběru požadovaného produktu opět vyplníte množství a stisknete tlačítko „Koupit".
Objednání zboží
Pokud chcete zboží objednat, přejděte na obsah košíku. Zde můžete obsah košíku ještě před objednáním upravit. Změnit množství, případně položky vymazat, nebo se vrátit zpět k výběru a nákupu dalších položek. Po úpravě obsahu košíku zvolte způsob platby a stiskněte tlačítko „Objednat". Dále je nutné vyplnit kontaktní údaje a dodací adresu. Bez těchto informací nelze objednávku dokončit. Po vyplnění povinných údajů stiskněte tlačítko „Odeslat objednávku".
Objednávku je možné uskutečnit i prostřednictvím e-mailu ge@azd.cz. Taková objednávka musí obsahovat následující údaje:
- Objednací číslo produktu
- Počet kusů
- Jméno nebo obchodní název objednatele
- Úplnou doručovací adresu kam má být zásilka odeslána
- Kontaktní osoba
- Telefonní kontakt na odpovědnou osobu, která zásilku převezme
- E-mailovou adresu objednatele
- IČ
- DIČ
Bez těchto kompletních informací nebude objednávka realizována. U objednávek ze zahraničí je nutné uvést IČ a DIČ.
Změna objednávky
Pokud jste omylem odeslali neúplnou objednávku, nebo ji potřebujete změnit, kontaktujte naše Obchodní oddělení na telefonním čísle +420 585 113 292, nebo e-mailové adrese ge@azd.cz.
Stav objednávky
Pokud chcete zjistit v jakém stavu se nachází vaše objednávka, můžete tak učinit několika způsoby:
- E-mail – pošlete dotaz na e-mailovou adresu ge@azd.cz
- Telefon – kontaktujte Obchodní oddělení na telefonním čísle +420 585 113 292
- Internet – po přihlášení do svého účtu na http://obchod.azd.cz/obchod-azd-cz/e-login/
Dostupnost zboží
Dostupnost produktů lze díky informačnímu systému sledovat přímo na kartě produktu. Pro zjištění aktuálního stavu kontaktujte Obchodní oddělení.
Platba zboží
Způsob platby vyberete při objednání zboží. Aktuální cena objednávky je vždy zobrazena v nákupním košíku.
Doprava zboží
Objednané zboží je možno doručit následujícími způsoby:
- TOPTRANS
V případě zaslání zboží je k ceně připočítáno dopravné dle platného ceníků dopravce. Cena dopravy se vypočítá s ohledem na vzdálenost, váhu a objem zásilky.
Cena dopravy je platná v rámci České republiky. Do ostatních států se cena každé zásilky vypočítává individuálně.
Zboží, které je aktuálně skladem a objednáno do 12.00 hodin, odesíláme zpravidla ten samý den. Ve výjimečných případech následující pracovní den.
Poškozené zboží
- Poškozený vnější obal
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost balení, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a může odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Dodatečná reklamace u přepravce je možná ve lhůtě do 48 hodin (2 pracovní dny) od převzetí zásilky.
Převzetím doručené zásilky se zákazník stává majitelem zásilky včetně jejího obsahu.
- Nepoškozený vnější obal
Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal je vizuálně v pořádku, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné pořídit fotodokumentaci a ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace. Vyfotit musíte nejen poškozené zboží, ale i jeho zabalení, vnější přepravní obal nejlépe ze dvou stran, přepravní štítky. Zákazník také musí s přepravní společností sepsat zápis o škodě. Přepravní společnosti přitom rozlišují právě zápis o škodě a reklamaci.
Kromě sepsání zápisu o škodě s dopravcem, je také nutné reklamovat zboží u prodejce, a to též bezodkladně, nejpozději však do 2 dnů od doručení zásilky. Ten totiž může poškozené zboží reklamovat u přepravní firmy.
Reklamace
Pro řešení reklamačních případů kontaktujte Obchodní oddělení. Reklamační řád AŽD Praha s.r.o.
Ostatní
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Kontaktujte naše Obchodní oddělení.
Telefon: +420 585 113 292, Po - Pá 7.00 - 15.00 hod.
E-mail: ge@azd.cz